0

Aproape zilnic mâncăm alimente bogate în proteine. Proteina servește la diferite scopuri în menținerea sănătății noastre, iar proteina are blocuri majore numite care sunt utilizate de fiecare celulă vie din corpul uman în scopuri diferite sau funcții vitale.

De obicei, luăm aminoacizi din alimentele de zi cu zi pe care le consumăm, în special acele surse de alimente bogate în proteine. În acest proces, organismul descompune aminoacizii în părțile componente ale lor și celulele vii din corpul nostru folosesc aminoacizii pentru a crea forma particulară de proteine, pentru ca fiecare dintre celule are nevoie pentru a funcționa eficient. Aminoacizii sunt, în general, împărțiți în două tipuri majore, iar aceștia includ aminoacizii esențiali și aminoacizii neesențiali.

Aminoacizii esențiali sunt aceia pe care organismul uman nu le poate produce de la sine și, prin urmare, trebuie luați din diferite surse sau suplimente alimentare bogate în proteine. În special, aminoacizii esențiali sunt compuși din triptofan, lizină, metionină, fenilalaină, treonină, valină și leucină și izoleucină. Fiecare dintre acești aminoacizi are funcții și scopuri proprii.

Pe de altă parte, aminoacizii neesențiali sunt cei care pot fi fabricați de propriile noastre corpuri printr-o alimentație adecvată, dar acești aminoacizi pot fi, de asemenea, consumați ca suplimente. Și în special aminoacizii neesențiali includ arginina, tirozina, glicina, serina, acidul glutamic, acidul aspartic, taurina, cistina, histidina, prolina și alanina.

Aminoacizii au servit într-adevăr o varietate de funcții cruciale. De fapt, aminoacizii sunt critici pentru buna funcționare a organismului nostru. Are anumite roluri, iar unul dintre acestea este practic repararea mușchilor, organelor, unghiilor, părului, pielii, ligamentelor și glandelor. În plus, aminoacizii formează anticorpi care vor combate bacteriile și virusurile invadatoare și produc, de asemenea, nucleoproteine ​​precum ARN și ADN.

În plus, ele transportă oxigen în tot corpul și apoi cooperează în activitatea musculară. Deci, o deficiență în doar unul dintre aminoacizi va compromite grav sănătatea unuia. Aminoacizii nu sunt luați doar de cei care sunt deficienți. De asemenea, mulți oameni au preferat să-și îmbunătățească aportul de aminoacizi pentru anumite beneficii terapeutice. Unul dintre suporturi este faptul că L-Arginina este adesea consumată ca supliment nutritiv pentru a stimula producția de antioxidanți a organismului.

Vorbind despre antioxidanți, se crede că antioxidanții neutralizează radicalii liberi, care sunt apoi substanțe care sunt foarte reactive, astfel dăunătoare materialului celular și va duce la îmbolnăvire și îmbătrânire prematură. Dacă vă gândiți la cum să alegeți aminoacizii și suplimentele sale, trebuie doar să rețineți că aceste blocuri de construcție vin în mare parte sub două forme majore, fie în formă de D, fie în formă de L. Mulți experți recomandă mai bine forma L a aminoacizilor pentru apropierea sa în compoziție față de cei care se găsesc în mod natural în alimentele pe care majoritatea oamenilor le consumă des.

De asemenea, o importanță importantă la cumpărarea suplimentelor de aminoacizi este achiziționarea de produse de aminoacizi care sunt produse la unitățile farmaceutice standard înregistrate GMP. Se consideră că acele locuri sunt singurele care îndeplinesc bazele cele mai precise în minimizarea sau eliminarea probabilității mari de contaminanți ai produsului.

Cu o astfel de mișcare, vă puteți asigura că ceea ce obțineți de la produsele respective este cantitatea exactă de ingrediente menționate pe eticheta produsului.

Lasă un comentariu

Adresa de Email nu v-a fi afișată

SUS