Comentariile sunt închise pentru Evitați grăsimile, carnea și alimentele din carne pentru a controla diabetul

[ratings]

Grăsimi

Utilizarea excesivă a grăsimilor a fost legată de dezvoltarea diabetului. Un studiu recent realizat la Universitatea din Colorado Health Science Center, SUA a descoperit că aportul de 40 g suplimentar de grăsime pe zi crește șansele de a dezvolta de trei ori. Dieta bogată în grăsimi, în special cea saturată cu grăsimi animale, pare să afecteze eficacitatea insulinei. Cercetările de la Universitatea din Sydney, în Australia, au măsurat acizii grași saturați din celulele musculare ale bărbaților mai mari non-diabetici și ale femeilor care sunt supuse unei intervenții chirurgicale și au constatat că este mai mare prezența acizilor grași saturați în celule, cu atât rezistența la insulină este mai mare. Pe de altă parte, nivelul ridicat de țesuturi de grăsimi polinesaturate, în special uleiul de pește, a indicat o activitate mai bună a insulinei și o rezistență mai mică. Uleiul de pește diferă de grăsimile animale, deoarece uleiul de pește conțin acizi grași polinesaturați. Unul dintre acizii grași numit omega-3 este deosebit de bun pentru inimă – scade colesterolul și protejează împotriva aterosclerozei. De fapt, cercetătorii au mai raportat că aportul de ulei de pește omega-3 la subiecți a depășit în mod eficient rezistența lor la insulină.

Într-un alt studiu, Jennifer Lovejoy, profesor de asistență la Louisiana State of University, SUA, a studiat și obiceiurile alimentare și activitatea insulinei în rândul a 45 de bărbați și femei non-diabetice. Aproximativ jumătate dintre ei erau obezi și restul de greutate normală. În ambele cazuri, consumul mai mare de grăsime a crescut rezistența la insulină. Acest lucru indică, spune dr. Lovejoy, că chiar și persoanele normale îș poti reduce eficiența insulinei crescându-le astfel vulnerabilitatea la diabet.

Carnea

Una dintre cele mai importante orientări nutriționale de urmat este „consumul de grăsimi mai puțin saturate”. O modalitate rapidă și simplă de a face acest lucru este eliminarea produselor din carne. Sunt bogate atât în conținutul de grăsimi saturate, cât și în . Persoanele cu diabet au un risc mai mare de boli de inimă mai devreme în viață. Caloriile practic inutile adăugate de grăsimile saturate contribuie la greutatea normală a corpului și obezitate.

Alimentele din carne sunt extrem de nocive pentru diabet. Ele cresc starea toxică care stă la baza stării diabetice și reduc toleranța la zahăr. Majoritatea bolilor corpului uman sunt cauzate de autointoxicare. Carnea animalelor crește povara asupra organelor de eliminare și supraîncărcă sistemul cu deșeuri de animale și otrăvuri. Analiza chimică a arătat că acidul uric și alte otrăvuri urice conținute în corpul animalului sunt aproape identice cu cofeina și nicotina, principiile otrăvitoare și stimulante ale cafelei, ceaiului și tutunului.

Cunoscutul jurnal Lancet, relatează că un pacient cu diabet trebuie să fie convins să consume mai puține alimente de origine animală. Cu toate acestea, în țările reci, în care carnea și produsele animale constituie cea mai mare parte a dietei, pacienții cu diabet ar trebui să își limiteze aportul de produse animale la ouă și făină albă, precum peștele și păsări de curte. Chiar și utilizarea lor ar trebui să fie minimă; toate cărțile roșii și produsele din carne roșie trebuie eliminate din dietă.

SUS