Cafea Verde – Preparare, Proprietăţi, Preţuri

[ratings]

Boabele de cafea verde provin de la arborele de cafea și sunt neprăjite. Acestea sunt considerate a fi mult mai sănătoase decât boabele de cafea prăjite pentru că prin procesul de prăjire, o mare parte din antioxidanții naturali care se găsesc în cafea, sunt practic eliminați. Mai mult decât atât, prin prăjire, chiar și acidul clorogenic este înlăturat, acid care are un potențial extrem de ridicat în ceea ce privește stimularea metabolismului dar și combaterea obezității. Cafeaua verde a devenit populară în anul 2012, atunci când faimosul Doctor Oz a menționat în emisiunea sa că boabele de cafea verde ajută la arderea rapidă și eficientă a grăsimilor.

Sub ce Formă se Găsește Cafeaua Verde?

Cafeaua verde se poate administra sub formă de infuzie dar și sub formă de capsule.

Cafeaua Verde sub Formă de Capsule

Capsulele cu cafea verde sunt obținute din boabe atent selecționate de cafea verde, neprajite, boabe care asigură o concentrație destul de mare de substanță activă, și anume de acid clorogenic. Această substanță are o capacitate extraordinară de ardere a grăsimilor prin intensificarea metabolismului, și de eliminare definitivă a acestora din straturile subcutanate.
Ingrediente
O capsulă de cafea verde conține:
– Extract din cafea verde cu minim 45% acid clorogenic
– Are înveliș din gelatină
– Dextrină din grâu – agent de încărcare
Beneficii
– Intensifică metabolismul lipidic
– Are rol de antioxidant și protejează corpul împotriva stresului oxidativ
– Menține glicemia în valori normale
– Reduce considerabil depozitele de grăsime din corp
– Susține arderea grăsimilor

Mod de Administrare Capsule Cafea Verde

Se administrează 1 capsulă cu cafea verde de 2 ori pe zi, dimineața și seara, cu o jumătate de oră înainte de masă.

Contraindicații

– Nu trebuie depășită doza recomandată pentru consumul zilnic
– A se păstra întotdeauna la loc întunecos, ferit de căldură
– Acest tip de produs este un supliment alimentar care nu înlocuiește o dietă echilibrată ci doar o completează.
– Persoanele care suferă de diabet vor consuma capsule cu cafea verde doar la recomandarea medicului deoarece există riscul modificării dozei necesare de insulină.
– Nu se recomandă femeilor însărcinate sau celor care alăptează, și nici tinerilor sub 18 ani
– Capsulele cu cafea verde nu trebuie administrate celor care suferă de hipertensiune arterială sau celor cu sensibilitate la oricare dintre ingrediente.

Cum se Prepară Cafeaua Verde? Cafeaua Verde sub Formă de Infuzie

Cafeaua verde sub formă de infuzie este mult mai recomandată pentru că își păstrează toți nutrienții din boabele de cafea, în comparație cu capsulele care până ajung în formă finală mai pierd din proprietățile boabelor de cafea verde. Este esențial de știut faptul că boabele nu trebuie măcinate cu ajutorul râșniței de cafea pentru că acestea sunt destul de dure și pot deteriora aparatul. În plus, nici nu este necesară o măcinare foarte fină a cafelei, pentru că proprietățile sunt pur și simplu emanate în totalitate chiar și atunci când aceasta este mai grunjoasă. Cel mai bun mod de a măcina boabele de cafea verde este să le zdrobești într-un mojar.

Metoda de Preparare Prin Infuzie

Prepararea unei infuzii este o acțiune destul de rapidă și durează aproximativ 20 de minute. După această perioada de timp se adaugă xilitol sau alți îndulcitori fără calorii, sau chiar și miere. Atunci când se dorește eliminarea surplusului de kilograme, această băutură trebuie consumată neindulcita. Cafeaua se strecoară folosind o sită, deși acest lucru nu este neapărat necesar. Zațul se decantează foarte repede și conține substanțe care se eliberează în băutură chiar și după ce timpul de infuzare a expirat.

Metoda de Preparare Prin Fierbere la Ibric

Cafeaua verde se poate prepara și cu ajutorul clasicului ibric. Singurul dezavantaj este acela că durează ceva mai mult. Se zdrobesc boabele de cafea într-un mojar sau se pot lasă pur și simplu întregi. După aceea, se adaugă într-un ibric, se adaugă apă, și se fierb pentru 15 minute, timp în care se amestecă din când în când băutură. Atunci când este gata se acoperă și se lasă timp de o ora pentru a crește astfel eficienţa extractului preparat. Este recomandat consumul a 2, 3 cești de cafea verde pe zi, prima fiind neapărat consumată dimineața înainte de micul dejun. În cazul în care nu te poți obișnui cu gustul amărui al cafelei verzi, atunci poți adăuga o linguriță de miere sau alți îndulcitori.

Cum se Bea Cafeaua Verde

Pentru a te putea bucura de absolut toate beneficiile pe care cafeaua verde le oferă, apa pe care o folosești la prepararea ei nu trebuie să fie fierbinte. Ea se încălzește pentru aproximativ 4 minute, după care se adaugă într-o ceașcă de mărime medie unde au fost adăugate 3 linguri de cafea verde măcinată. Mai mult decât atât, dacă vrei să beneficiezi de aroma extraordinară a acestei cafele, atunci bea-o imediat, nu o lăsa să se răcească. În cazul în care nu îți place gustul, poți adăuga o linguriță de miere sau zahăr. Evident că atunci când ții o cură de slăbire trebuie să renunți în totalitate la acești îndulcitori pentru a obţine rezultatele dorite.

Nutritioniştii recomandă consumul a maxim două cești de cafea verde pe zi pentru a avea suficientă energie pe timpul zilei. În cazul în care se conuma o cantitate mai mare de cafea verde, atunci somnul va fi afectat, și nu te vei mai putea odihni corespunzător. Prin urmare, trebuie luat în considerare acest aspect. Consumul regulat de cafea verde în combinație cu un stil de viață sănătos, poate avea efecte de-a dreptul miraculoase asupra sănătății generale, dar și asupra frumuseții exterioare și a stării de spirit. Prin urmare, cafeaua verde poate înlocui cu succes cafeaua clasică, și îți poate îmbunătăți viață.

Beneficii ale Consumului de Cafea Verde

Scade Nivelul Glicemiei
Ceaiul verde ajută la scăderea nivelului glicemiei și previne în același timp oscilarea nivelului de insulină. Tocmai din acest motiv cafeaua verde este recomandată celor care suferă de diabet.
Previne Bolile Cardiovasculare
Foarte mulți oameni se confruntă cu boli cardiovasculare în ziua de azi, afecțiuni care pot fi evitat foarte ușor prin consumul regulat de ceai verde.
Inhibă Senzația de Foame
Pentru că inhibă senzația de foame, ceaiul verde este foarte util pentru cei care vor să piardă kilogramele în plus.
Detoxifică Extrem de Bine Organismul
Pentru că ajută la eliminarea toxinelor din organism, cafeaua verde este considerată excelentă pentru promovarea stării generale de sănătate dar și pentru menținerea frumuseții pielii. Un organism detoxifiat complet va funcționa în parametrii normali și va fi mai puternic în fața bolilor și a infecțiilor.
Oferă Energie la Cote Maxime
Cafeaua verde te ajută să ai mai multă energie și mai multă putere de muncă. Acest efect se datorează conținutului de cafeină care ajută practic metabolismul să lucreze mai în forță.
Promovează un Somn Odihnitor
Tocmai ce am spus că acest tip de cafea oferă mai multe energie corpului, și acum spunem că ajută și la tratarea insomniilor, lucru care pare greu de crezut. Adevărul este că ambele efecte pe care le produce cafeaua verde sunt cât se poate de reale. Cum este posibil așa ceva? Ei bine, nutriţioniştii spun că dacă bei o ceașcă de cafea verde dimineața, fără să mai consumi o alta în timpul zile, vei putea să adormi foarte repede seara și să ai și un somn extrem de odihnitor.
Are Efecte Antiinflamatoare și Antiseptice
Cafeaua verde este, fără îndoială, unul dintre cele mai bune dezinfectante naturale. Mai mult decât atât, este eficientă și în lupta cu anumiți viruși.
Întârzie Îmbătrânirea
Consumul regulat de cafea verde întârzie îmbătrânirea. Pur și simplu, organismul va îmbătrâni mai lent, iar acest lucru se va vedea foarte clar atât pe pielea cât și pe tenul tău.
Îmbunătățește Funcția Creierului și Memoria
Dacă vrei să te poți concentra și memora mai bine, atunci cu siguranță ai nevoie de cafea verde.

Indicații Pentru Slăbire

Cafeaua verde inhibă senzația de foame, și drept urmare este excelentă în curele de slăbire. Cafeaua verde are puterea de a reduce semnificativ grăsimile viscerale și greutatea corporală, iar combinarea unei diete sănătoase și exerciții regulate împreună cu acest tip de cafea, poate crește foarte mult rezultatele unei cure de slăbire. Nutriționiștii recomandă consumul a 2 cești medii de cafea verde. Prima ceașcă ar trebui consumată cu o jumătate de ora înainte de micul dejun, iar cea de-a doua în jurul prânzului, dar niciodată după ora 4 după-amiaza pentru că poate afecta somnul. Cafeaua verde se poate îndulci cu miere sau îndulcitori, dar dacă scopul tău este să slăbești, atunci trebuie să o bei în stare pură, neîndulcită. Nutriționiștii spun că un consum de 400 de mg de extract boabe de cafea verde cu o jumătate de ora înainte de micul dejun sau prânz pentru aproximativ două săptămâni, te poate ajuta să scapi de circa 2 kilograme.

Contraindicații

– Nu se administrează niciodată femeilor însărcinate sau care alăptează, și nici copiilor
– Cei care suferă de diabet, osetoporoza, hipertensiune arterială, anxietate, sindromul colonului iritabil, sau glaucom nu au voie să consume cafea verde
– Nu se consumă niciodată seara pentru că poate afecta somnul