Alimentele pentru sunt alimente care pot provoca cancer. Mutagenicele sunt substanțe care pot provoca cancer în cazul în care absorbția din alimentele preparate nu este împiedicată. Prin încălzirea oricărui produs alimentar, încep sute de substanțe mutagene diferite. Cu cât alimentul conține mai multe proteine, cu atât mai multe mutagene încep din cauza gătitului. Activitatea antioxidanților este foarte limitată și nici măcar cantități mari din toți antioxidanții combinați nu pot neutraliza o parte substanțială a acestor mutagene.

Singura modalitate de prevenire eficientă a cancerului este de a preveni absorbția substanțelor mutagene din alimentele pregătite. Consumați cât mai puțină mâncare preparată, în special mâncarea preparată cu proteine și consumați la fel de multe fructe și unele alimente proaspete de animale crude în mod regulat, cum ar fi sashimi sau gălbenuș de ou proaspăt.

Consumul de alimente pentru cancer, precum carnea preparată, crește riscul de a contracta cancer, din cauza cantității lor relativ mari de substanțe mutagene. De asemenea, vegetarienii primesc cancer, dar puțin mai puțin decât acei oameni care mănâncă mai mult din carne. Legumele preparate conțin mai puține substanțe mutagene decât carnea pregătită. Două din trei investigații științifice arată că consumul de fasole preparată cu soia în loc de carne preparată provoacă mai puțin cancer. În general, consumul de legume este mai puțin canceros decât consumul altor alimente preparate. Cu toate acestea, toate produsele alimentare preparate, inclusiv legumele, conțin substanțe mutagene.
Alimentele canceroase
Alimentele canceroase care cresc riscul de cancer sunt cele preparate care conțin cantități mari de proteine precum carnea și peștele, grăsimile și colesterolul precum ouăle; sau iod ca cel găsit în peștii de mare, crustacee și moluște. Alimentele care au fost încălzite intens, afumate sau sărate, prezintă, de asemenea, un risc crescut pentru a face cancer.

Toate alimentele preparate conțin proteine deteriorate non-HCA, care se descompun parțial în sângele care generează radicali liberi. Prin urmare, toate alimentele preparate vor cauza cancerul dacă trăiești suficient de mult. Modificarea regimului alimentar pentru a reduce aportul de grăsime și pentru a crește aportul de fibre plus antioxidanți și alți nutrienți cheie poate contribui la reducerea riscului de a face cancer. Selecția alimentelor sănătoase la magazinul alimentar este pasul de bază către o dietă eficientă.

Unele zece alimente anticanceroase includ căpșuni, portocale, ceai, morcovi, spanac, roșii, usturoi, grâu integral, varză și fasole. Aceste alimente poartă substanțe fitochimice de protecție, care sunt „substanțe chimice vegetale” care pot reduce bolile de inimă și riscul de cancer. Iată câteva sfaturi nutriționale sănătoase:

Mănâncă mai puține grăsimi totale și saturate
Verificați etichetele nutriționale pe produsele alimentare pentru a selecta alimente cu doar trei grame de grăsime totală sau mai puțin. Se pare că grăsimile animale saturate sunt promotorul celulelor canceroase. Reducerea aportului de carne roșie, care este un aliment pentru cancer, poate fi de asemenea util.
Mănâncă mai multe fructe și legume
Fibrele de protecție, antioxidanții Vitamina C și beta-carotenul și sute de substanțe fitochimice găsite în mod natural în fructe și legume pot reduce riscul de cancer. Fibra se leagă de substanțele cauzatoare de cancer din tractul intestinal și le elimină ca produse reziduale. Vitaminele antioxidante neutralizează radicalii liberi nocivi, substanțe produse de procesele chimice care se desfășoară în corpul nostru în fiecare zi. Allicina din usturoi, genisteina din soia și flavonoidele din mere sunt doar câteva dintre substanțele vegetale de protecție împotriva cancerului (fitochimice).

Evitarea aportului de alimente pentru cancer și promovarea mai multor antioxidanți și anti-cancer este un pas activ spre reducerea și prevenirea riscului de cancer în totalitate.

Lasă un comentariu

Adresa de Email nu v-a fi afișată

SUS