5 modalități de a-ți gestiona dieta pentru diabet

[ratings]

După diagnosticarea mea cu diabet la vârsta de unsprezece ani, dieta mea s-a schimbat dramatic. Îmi mențin greutatea actuală sănătoasă cu un plan excelent de dietă / alimentație. Dacă intenționați să pierdeți mai mult decât aproximativ o piatră în greutate, aș vizita medicul pentru mai multe sfaturi despre cum să faceți acest lucru fără riscuri.

Am avut diabet de șapte ani acum, dar pot să vă spun că modul în care îmi mențin greutatea este perfect ar fi total greșit din partea mea. Cu toate acestea, vă pot sfătui să-mi urmați pașii, pentru că știu ce funcționează și ce nu. Înainte de a începe cu adevărat vreau să spun că am fost crescut de părinți minunați care m-au învățat să mănânc cum trebuie! Dacă există ceva care nu vă place, există o mulțime de alte rețete și idei diabetice pe care le puteți mânca și poate le veți aprecia.

Cumpără produse proaspete și organice din zona în care locuiești. Cred că acest lucru este important, deoarece aceste produse pot fi cele mai bune pentru corpul tău ce conțin mai mulți nutrienți și vitamine decât majoritatea produselor din supermarket. Îmi place să aduc alimente de pe piațalocală de cincizeci de fermieri din oraș, care vând carne și produse lactate uimitoare și proaspete, precum și fructe și legume de sezon. Acesta este un alt lucru important de reținut, faptul că consumul de fructe și legume în sezonul lor înseamnă că vor avea un gust mai bun, precum și că te vor face bine. Sunt foarte influențat de bucătăria din Europa de Vest (în special din Franța și Italia), după cum veți vedea, dar nu mă văd să fiu bucătar, iar totul este ușor de făcut și foarte convenabil.

Am citit nenumărate cărți de dietă și cărți de rețete / diete pentru diabetici și am ajuns la o concluzie. Cred că funcționează cu adevărat. Am contopit toate lucrurile bune din diete (dar nu din fiecare dietă) și am sortat propriul meu plan de alimentație. Îl numesc Dieta sănătoasă pentru diabetul meu juvenil!

„Regulile” pe care le-aș stabili sunt următoarele:

1. Tăiați gustările și apoi schimbați tipul de gustări pe care le mâncați.
Cu siguranță cea mai mareprovocare pentru mine, deși nu mi-a fost foarte evident. Când am început pentru prima dată la Universitate, nu aveam prea multă rutină, ceea ce însemna că umplerea zilei mi-a fost dificilă și să merg în bucătărie pentru o gustare, oricât de sănătos s-ar fi simțit, era o întâmplare obișnuită. Acesta este unul dintre cele mai grele lucruri de făcut pentru unii oameni, dar stabilirea unei rutine minunate este esențială pentru îngrijirea diabetului. Tipurile de gustări pe care trebuie să le consumi sunt nuci nesărate, fructe uscate neîndulcite, fructe proaspete, legume proaspete (ador piperul roșu proaspăt și castraveți), ciocolata neagră (mai bogată și mai frumoasă și doar 2 pătrate de obicei).

2. Tăiați făina albă și îmbrățișați carbohidrații integrali.
Aceasta este partea cea mai esențială a dietei tale, iar lucrul care poate da cea mai mare creștere a pierderii în greutate. Unele diete, de fapt, se concentrează pe acest punct și sunt foarte reușite. Majoritatea oamenilor sunt cu adevărat surprinși de gamele pe care le puteți obține în supermarketul dvs., amintiți-vă din nou că pâinea care este cea mai potrivită pentru dvs. este cea mai proaspătă, cu cele mai puține perservative sau ingrediente adăugate. De asemenea, orezul brun sau basmati este excelent, cu o textură minunată de nucă. Pastele integrale sunt grozave și pentru cartofii tăi aș recomanda în totalitate cartofii noi mai mici.

3. Nu mai bea cocktailuri, începe să bei vin.
Cocktailurile sunt pline de zahăr, coloranți și conservanți. În calitate de student, am avut o mulțime ieșiri, așa că băutura mea la alegere era Malibu și CocaCola Zero. Dacă vă aflați la un restaurant, vinul roșu este mult mai bun decât orice altceva pe care îl puteți comanda (cu excepția apei, desigur!) Și s-a dovedit că anti-oxidanții din vinul roșu sunt excelenți pentru păstrarea unei inimi sănătoase. Cantitatea recomandată este de un pahar pe zi cu masa de seară.

4. Începeți să gătiți mai multe fructe și legume.
Fructele și legumele proaspete sunt o modalitate excelentă de a obține toate vitaminele și mineralele de care aveți nevoie. Există atât de multe moduri diferite de a găti legume, dar consider că alimentul crudul este cel mai bine urmat îndeaproape de aburi. Ambele moduri își păstrează toată bunătatea lor naturală.

5. Beți mai multă apă.
Știu că ați auzit oamenii spunând acest lucru de multe ori înainte, dar beneficiile consumului de apă sunt interminabile. Câteva sfaturi despre cum să obțineți mai multă apă în ziua dvs. : în primul rând, puneți sticle de apă în toate locurile pe unde mergeți, în casă sau la serviciu. Așadar, păstrează-ți unul în birou, pe birou, un pahar în bucătărie, dormitor, camera de zi, etc. Încercați să beți toate aceste pahare și veți fi bine. Trucul este să adăugați un pahar la fiecare câteva zile, dacă încercați să beți toată apa aceea dintr-o dată, nu veți fi atât de înclinați să beți din nou 8 pahare, credeți-mă!

Livrare Gratuita!

La comenziile peste 150 Lei

Politica de Returnare

Comanda 100% securizată

MasterCard / Visa